ترجمه مقاله انگلیسی: کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده

دسته بندي : فنی مهندس » مهندسی مکانیک
 
عنوان مقاله انگليسي
Buckling of cracked plate reinforced
عنوان ترجمه فارسی :  
کمانش صفحه ترک خورده تقویت شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Structural Integrity
سال انتشار   2016
تعداد صفحات انگليسي   8
تعداد صفحات فارسي   10
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل   1 مگا بایت
علاوه بر اصل مقاله و ترجمه مقاله به صورت word فایل پاورپوینت مقاله نیز پس از واریز وجه قابل دانلود می باشد.
در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره زیر در ارتباط باشید :
09358978227 - نگار زمانی
 
Abstract

The objective of this paper is to numerically analyze the buckling of reinforced structures (stiffened plate) cracked under compressive stress by considering the evolution of cracks and its orientation. Numerical modeling and calculation by the finite element method, estimated the critical load for compression panel. The work presented in the article was inspired by several publications that related to this field. Brighenti (2005) have studied the behavior of elastic buckling of rectangular cracked thin plate for different boundaries conditions. Following these calculations, a calibration function was derived to estimate the load ratio ɛ to the compression function of the crack length and its inclination. We found that the variation of the critical stress is proportional to the crack dimensions. In buckling, a transverse crack is more stable than a longitudinal crack

چکیده
هدف این مقاله تحلیل عددی کمانش سازه­ های تقویت شده ترک خورده تحت تنش فشاری با در نظر گرفتن تکامل ترک­ ها و موقعیت آنها است. مدل سازی عددی و محاسبه توسط روش اجزاء محدود، بار بحرانی برای صفحه تحت فشار را تخمین می ­زند. کار ارائه شده در این مقاله از انتشارات گوناگونی که به این زمینه مربوط بودند الهام گرفته شده است. Brighenti (2005) رفتار کمانش الاستیک صفحه نازک ترک خورده چهار گوش را برای شرایط مرزی مختلف مطالعه کرده است. در پی این محاسبات، تابع کالیبراسیونی برای تخمین نسبت بار Ψ جهت تابع فشار طول ترک و انحرافش استخراج شد. دریافتیم که تغییر تنش بحرانی متناسب با ابعاد ترک است. در کمانش، ترک عرضی پایدارتر از ترک طولی است.
دسته بندی: فنی مهندس » مهندسی مکانیک

تعداد مشاهده: 368 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:2,806 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل