مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی

دسته بندي : مدیریت

فصل دوم و مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی

سرفصل ها:

) مبانی نظری تحقیق...................................................................................................................................... 16

2-1-1) مقدمه.................................................................................................................................................. 16

2-1-2) خرید آنی............................................................................................................................................ 18

2-1-2-1) ماهیت خرید آنی......................................................................................................................... 21

2-1-2-2) انواع خرید آنی............................................................................................................................. 21

2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی............................................................................................................ 22

2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی......................................................................................... 23

2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی........................................................................................... 27

2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی.......................................................................... 28

2-1-3) انگیزه لذت­جوئی............................................................................................................................... 30

2-1-3-1) انواع انگیزه لذت­جوئی................................................................................................................ 33

2-1-4) آنی­گرایی............................................................................................................................................ 34

2-1-4) تجارت الکترونیک............................................................................................................................. 36

2-1-6) فروشگاه اینترنتی.............................................................................................................................. 37

2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی............................................................................................................ 38

2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی....................................................................................................... 39

2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات................................................................................................................ 41

2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات..................................................................................................................... 41

2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات....................................................................................................... 41

2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات.................................................................................... 42

2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی......................................................................................................... 44

2-1-6-1-2-1) استراتژی­های طراحی وب سایت................................................................................... 46

2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی..................................................................................... 46

2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی........................................................................................ 46

2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی................................................................................................... 47

2-1-7) وبگردی منفعت­گرایانه و لذت­جویانه............................................................................................ 50

2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی) ..................................................................................................... 51

2-2-7) مدل­های مرتبط با خرید آنی......................................................................................................... 53

2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت........................................................................................................... 53

2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما ..................................................................................................... 57

2-1-8-3) مدل دهدشتی و مبرهن............................................................................................................ 60

2-2) پیشینه تحقیق........................................................................................................................................ 61

2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی................................................................................................................. 61

2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی...............................................................................................................67 

 منابع................................................................................................................................................72


دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده: 558 مشاهده

کد فایل:38158

انتشار در:۱۳۹۹/۳/۴

حجم فایل ها:471.2 کیلوبایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 78

فرمت فایل: ورد


اشتراک گذاری:
 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط