دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف برنامه ریزی استراتژیک و استراتژی بازاریابی (فصل2)

دسته بندي : مبانی نظری

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف برنامه ریزی استراتژیک و استراتژی بازاریابی (فصل دوم) در 141 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

استراتژی بازاریابی
بازاریابی یکی از بزرگترین چالش های هر شرکت بازرگانی به شمار می رود که می تواند بیشترین تاثیر را بر موفقیت و شکست آن شرکت داشته باشد.اگر نتوانید هر هفته مشتریان جدیدی را به سمت تجارت خود بکشانید، خیلی زود از رده رقابت کنار زده خواهید شد. خوشبختانه، حتی بدون داشتن سابقه رسمی در بازرگانی یا بازاریابی، نکات ساده ای هستند که می توانید از همین امروز شروع کنید تا نتیجه بازاریابی شرکت خود را برگردانده و همه مشتریانی که شایسته اش هستید را به چنگ بیاورید.

مدل رویکرد های استراتژیک-بازاریابی استراتژیک
با توجه به آنچه گفته شد و همچنین مولفه های تعیین شده در مدل پیشنهادی استراتژی بازار یابی تعاملی مبتنی بر رقابت در توسعه منابع وهماهنگی بین عناصر و اجزای سازمان و محیط را می توان در این تحقیق مورد توجه قرار داد،زیرا؛این نوع استراتژی بر5 مولفه استوار است که عبارتند از؛
1- بازاریابی پاسخ گرا
2- پیگیری کلیه نتایج بازاریابی
3- حذف بازاریابی غیرموثر
4- توجه به توسعه منابع
5- عامل و هماهنگی بین عناصر و اجزای سازمان و محیط
در این رویکردهماهنگی استراتژیک  جایگاه کلیدی در مطالعات سازمانی و مدیریت استراتژیک دارد زیرا یک روش مناسب برای کسب و خلق ارزش در بازار و بالا بردن عملکرد سازمان، تعامل و هماهنگی بین عناصر و اجزای سازمان و محیط می باشد.  از دیدگاه کاپلان و نورتون ( 1999 ) هماهنگی عامل و منبع ارزش اقتصادی برای شرکتها بوده و باید در این راستا حرکت نمایند.
هماهنگی میتواند هم در سطح عملیاتی و هم در سطح استراتژیک و هم بین این دو سطح برقرار شود. منظور از هماهنگی در سطح استراتژیک، همخوانی و انطباق استراتژ یهای سطوح پائین تر سازمان و استراتژ یهای کارکردی، با استراتژی کلان سازمان می باشد. این هماهنگی جنبه های متفاوت دیگری را نیز در بر می گیرد که اصطلاحاً هماهنگی درونی و بیرونی گفته می شود.
هر یک از سیستم های موجود در سطوح استراتژی سازمان هم باید با زیر سیستم های خودش(هماهنگی درونی)و هم باید با سطوح بالا دست و سیست مهای هم ترازخودش (هماهنگی بیرونی)هماهنگ باشد تا موضوع مدیریت تجلی پیدا کند وباعث ایجاد هم افزایی جهت رسیدن به هدف های سازمان شود  .
همچنین جهت رفع چالش های اساسی هماهنگی استراتژیک بازاریابی بایستی میان رابطه یک (رابطه میان استراتژی بازاریابی در میان رقبا واستراتژی سازمان برای ایجاد هماهنگی عمودی بیرونی)، رابطه دو (رابطه میان استراتژی بازاریابی بین رفبا و استراتژی سایر واحدها یا کارکردهای سازمانی برای ایجاد هماهنگی افقی بیرونی)، رابطه سه (رابطه میان استراتژی بازاریابی بین رقبا و زیر سیستم ها یا کارکردهای آن، برای ایجاد هماهنگی عمودی درونی) و رابطه چهار(میان استراتژی های زیر سیستم ها یا کارکردهای بازاریابی بین رقبا با یکدیگر برای ایجاد هماهنگی افقی درونی) هماهنگی ایجاد شود.زیرا برقراری هماهنگی همواره از چالشها و نگرانی های اساسی مدیران سازمان ها و به طور خاص مدیران استراتژیک بازاریابی بیمه بوده است.

پیشینه پژوهش
فیلیپ کاتلر (1380) با اضافه کردن دو عامل قدرت و روابط عمومی عناصر آمیخته بازاریابی را به شش عنصر تقسیم کرد ولی سپس P4 را بهبود بخشید و پذیرفت که روابط عمومی خود شکلی از تبلیغات است.
تصمیم گیری به عنوان بخش جدایی ناپذیری در ادبیات مدیریت مطرح است. افرادی چون سایمون و دراکر مدیریت را مترادف با تصمیم گیری می دانند. در آغاز به دلیل نگرش خاص دیدگاه کلاسیک در مدیریت، تصمیم گیری تنها حق مدیر دانسته می شد. اما از دهه 1950 به بعد تحقیقاتی در زمینه جنبه های رفتاری، ماهیت تصمیم، تئوریها و فرآیند تصمیم انجام گرفت که این نگرش را دگرگون ساخت. از سوی دیگر مباحث آمار، ریاضی و ... مدل های کمی نیز به عنوان ابزار مفیدی برای اتخاذ تصمیم مطرح گردید (باقریان، 1380). مدلهای بهینه سازی از دوران نهضت صنعتی در جهان و بخصوص از زمان جنگ دوم جهانی همواره مورد توجه ریاضیدانان و دست اندرکاران صنعت بوده است. اما توجه محققین در ده های اخیر معطوف به مدلهای چند معیاره (MCDM)  برای تصمیم گیریهای پیچیده گردیده است.
محققین زیادی مدل های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه را مورد بررسی قرارداده اند.درادبیات موضوع مدلهای تصمیم گیری با معیارهای چندگانه از اصطلاحات
مشخصه ها ، اهداف ، آرمانها و معیارها  زیاد استفاده شده است. بطور کلی در تصمیم گیریهای چند معیاره بجای استفاده از یک معیار سنجش از چندین معیار سنجش ممکن است استفاده گردد. فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) یکی از معروفترین فنون تصمیم گیری چند منظوره است که اولین بار توسط توماس.ال ساعتی در دهه 1970 ابداع گردید. AHP اساساً یک تئوری عمومی سنجش است که براساس پاره ای از اصول روانشناسی و ریاضی بنا شده که توانایی حل مسایل پیچیده را در زمینه های مختلف کمی و کیفی داراست.
قابلیت بالای تکنیک AHP در حل و بررسی مسایل گوناگون باعث شده تا در زمینه های مختلفی مانند سیاست و برنامه ریزی شهری، تخصیص منابع، رتبه بندی انتخابها، پیش بینی و بطور کلی در امر تصمیم گیری از این تکنیک به میزان زیادی استفاده می شود. جلال گهر بخش (1378) با بکارگیری تکنیک AHP مزیت نسبی صنایع ایران را تعیین کرده است. ولی با الهام از تجارب کشورهای صنعتی و در حال توسعه الگوی جدیدی برای مقایسه و رده بندی صنایع کشور فراهم آورده است.

فهرست مطالب
مقدمه  
گفتار اول - تعاریف و مفاهیم  
تعریف برنامه ریزی  
بازاریابی  
هزینه ها  
منافع  
گفتاردوم- ویژگی‌های برنامه ریزی  
انواع برنامه ریزی  
برنامه‌ریزی راهبردی  
برنامه ریزی استراتژیک  
تاریخچه برنامه ریزی استراتژیک  
برنامه ریزی استراتژیک چگونه انجام می‌شود؟  
مزایای برنامه ریزی استراتژیک  
ویژگی‌های برنامه ریزی استراتژیک  
برنامه ریزی استراتژیک در بخش دولتی  
سطوح فرآیند برنامه ریزی استراتژیک  سازمانی  
مدل های برنامه ریزی استراتژی  
مدل میتنزبرگ  
مدل  BCG (گروه مشاوران بوستون)  
مدل تدوین استراتژی GE (جنرال الکتریک)  
مدل پروتر  
مدل SWOT  
مدل CMS  
مدل برایسون  
مدل فرآیند استراتژیک  
مدل کارت امتیازی موزون BSC  
دلایل عدم اجرای استراتژی های تدوین شده در سازمان  
عدم مشارکت کارکنان در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک شرکت  
فرآیند برنامه ریزی استراتژیک  
بیانیه ماموریت و بیانیه چشم انداز  
چشم انداز
ماموریت
طرح کلی برنامه ریزی استراتژیک  
فرآیند برنامه ریزی استراتژیک  
ابزار ها و رویکردهای برنامه ریزی استراتژیک  
تحلیل موقعیت  
اهداف موضوعات و هدف  
گفتارسوم-انواع بازاریابی و استراتژی بازاریابی  
- بازاریابی شبکه‌ای 
- بازاریابی هدفمند 
ترویج تاکتیک  
استراتژی بازاریابی  
گفتارچهارم-استراتژی بازاریابی خدمات بیمه  
بازاریابی ‌ارتباطات   
تعریف ‌اهداف ‌ارتباطی   
استفاده ‌از ‌تبلیغات   
حضور ‌نمایشگاهی   
خرید ‌آدرس‌ها  
دو انتخاب، پیش رو  
فهمیدن و استاد شدن در این مهارت
آیا مشتری احتمالی شما قبول دارند و اعتراف می کند که -مشکلی دارد؟  
دست وپا زدن و تقلا کردن در برنامه های بازاریابی خود رامتوقف کنیم!  
چه چیزی در تمامی برنامه های "ایجاد و تولید تماس" های ماوجود دارد؟ 
تأثیر تمامی این شرایط و اخبار بد بر میزان توانایی ما دریافتن و جذب مشتریان احتمالی جدید و گذاشتن قرار ملاقات و بستن فروش، چگونه است؟
برای مشتریان احتمالی خود، کارگاه های آموزشی رایگان برگزار کنیم! 
بهترین راه برای ایجاد تماس های جدید در کار فروشندگی بیمه برای داشتن فروشهای جدید، چیست؟
برترین متدهای تولید تماس (به علاوه نکات ناگفته) 
- متدها تبلیغاتی بیشتر در تولید تماس  
گفتار پنجم -آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP دربیمه  
آمیزه بازاریابی  
آمیزه ‌موفق ‌بازاریابی   
ایجاد ‌تمایز   
فروش ‌از ‌طریق ‌همه ‌کانال‌ها  
نرم‌افزارها  
‌جستجو در ‌اینترنت  
تاثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی  
زمان ایجاد اعتماد مشتری  
قدرت درحال افزایش مشتریان  
ترکیب عناصر بازاریابی  
الف) محصول را می توان بدین گونه تعریف کرد
ب) قیمت
ج) توزیع (مکان)
د) ترفیع (ترویج و گسترش)
پست مستقیم، همیشه در نقطه هدف
گفتار ششم-آمیخته بازاریابی با مدل ارزیابی عملکرد سازمانها درسیستم الکترونیکی
سازمانهای کوچک و متوسط و تجارت الکترونیکی
مدلهای ورود سازمانهای کوچک و متوسط به تجارت الکترونیکی  
ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد سازمانهای کوچک و متوسط در ورود به تجارت الکترونیکی
2-مدل پیشنهادی  
-تشریح اجزاء مدل پیشنهادی
3- عوامل سازمانی
4- سیستم های بین سازمانی
تعیین اعتبار مدل پیشنهادی 
تاثیر آمادگی الکترونیکی بر شاخصهای مالی عملکرد  
گفتار هفتم- سابقه تحقیقات انجام شده درباره موضوع
الف)پیشینه داخلی
ب) پیشینه خارجی  
جدول چهارچوب نظری  
منابع


 پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 


دسته بندی: مبانی نظری

تعداد مشاهده: 2648 مشاهده

کد فایل:12995

انتشار در:۱۳۹۸/۷/۱۴

حجم فایل ها:1632


اشتراک گذاری:
 قیمت: 34,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط