ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضايت از ديدگاه صاحب نظران جامعه شناسی (فصل دوم )

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضايت از ديدگاه صاحبنظران جامعه شناسی (فصل دوم )
در 54 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:


- رضايت Gratification

احساس شادي يا ارضايي كه يك فرد، هنگاميكه از ديگران پاداش مي‌گيرد يا توسط آنها تأييد مي‌شود، تجربه مي‌كند، بر اساس نظريه يادگيري، رضايت مثبت درتقويت رفتاري كه پاداش گرفته موثر بوده و درنتيجه احتمال اينكه فرد در آينده تحت شرايط مشابه همان رفتار را تكرار كند، افزايش مي‌يابد. (خضر نجات ، حميد 69:1369)
2- رضايت satisfaction
بيشتر جنبه اجتماعي و رواني دارد ودر برابر آن Gratification خوشايندي جنبه عاطفي و روانشناختي قوي‌تري دارد. رضايت بيشتر از يك عين ياامر خاصي موردنظر است و نهايتاً تمايل شخص را به يك موضوع مي‌سنجد بنابراين مي‌توان گفت رضايت نوعي گرايش است ولي هرگرايش رضايت نيست در واقع رضايت نوعي گرايش خاص است و محدودتر از گرايش است. (چلبي 1375)
3- رضايت
هر چه فاصله بين ايده‌آل وواقعيت كمترشود فرد راضي‌تر خواهد بود و هرچه فاصله بين ايده‌آل و واقعيت بيشتر شود فرد ناراضي تر خواهد بود.
 (رفيع پور، فرامرز 15:1372)
4- رضايت
هروشكا دسترسي به هدف و ارضاي نياز با احساس رضايت و تجربيات مطبوع را همراه مي‌داند وعدم ارضا نياز را با نارضايتي و ارزشهاي احساس منفي.
(رفيع پور، فرامرز، 17:1372)


قسمتی از پیشینه تحقیق:
بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتري و افزايش فروش فروشگاههاي زنجيره‌اي رفاه استان تهران

در اين تحقيق كه توسط علي اكبر سجادي در سال 1375 صورت گرفته است فرضيات تحقيق را عوامل قيمت،برخوردو رفتار مناسب با مشتريان، تنوع و جور بودن كالا و خدمات متنوع فروشگاه درنظر گرفته است. واين موارد را به عنوان عوامل بسيار موثر بر رضايت مشتري وافزايش فروش فروشگاههاي زنجيره‌اي رفاه برشمرده است.
(عظيمي‌هاشمي، مژگان 9:1381 به نقل از سجادي ، علي اكبر 1375)
بررسي موثر رضايت بخش مشتريان بانكي به منظور بهبود و بالندگي سازمان
(در مورد مطالعه بانك ملت مشهد- تهران)
اين پژوهش توسط محمدرضا پورايرج در سال 1377 انجام شده است. نتايج اين پژوهش نشان داد كه :
بانكها از طريق توجه به نيازها وانتظارات مشتريان خود مي‌توانند ضمن افزايش كيفيت ارائه خدمات بانكي موجبات رضايتمندي مشتريان را فراهم نمايند.
سرعت عمل كاركنان در ارائه خدمات بانكي از عوامل موثر ديگري است كه مشتريان به آن حساسيت زيادي داشته‌اند.
باوجود مديريت صحيح منابع انساني دربانكها، روابط بين كاركنان و مديران بهبود يافته تا موجب ايجاد انگيزش كاري وافزايش رضايت شغلي كاركنان و ارائه خدمات بانكي به طور بهينه شود.
(عظيمي‌هاشمي، مژگان 8-1381:9 به نقل از پورايرج محمدرضا 1377)


فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :
تعريف رضايت از ديدگاه صاحبنظران جامعه شناسي
1- رضايت Gratification
2- رضايت satisfaction
تعريف رضايت در پژوهش حاضر
2/2- پيشينه تحقيق
1/ 2/2 -بيشينه پژوهش هاي داخلي
2/ 2/2- نقد و بررسي پيشينه هاي داخلي
3/2/2- پيشينيه پژوهش هاي خارجي
4/ 2/2 نقد وبررسي پيشينه‌هاي خارجي
3/2 مباني نظري تحقيق
1/ 3/2  نظريه تسري(spill over theory)
2/ 3/2  نظريه هدف گذاري «ادوين لاك» E.A.lock
3/ 3/2 نظريه مبادله
4/3/2 نظريه نيازها
4/2 چهارچوب نظري تحقيق
5/2 مدل تئوريكي تحقيق
منابع و ماخذ



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2530 مشاهده

کد فایل:18521

انتشار در:۱۳۹۷/۱/۱

حجم فایل ها:127


اشتراک گذاری:
 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط