پیشینه تحقیق عملکرد مالی

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
عملکرد مالی مقدمه 2 - 1 - 2 تشریح مفهوم عملکرد 2 - 1 - 3 ارزیابی و سنجش عملکرد 2 - 1 - 4 فرآیند ارزیابی عملکرد 2 - 1 - 5 جايگاه اندازه گيري عملكرد 2 - 1 - 6 اهداف ارزيابي عملكرد 2 - 1 - 7 مدل های سنجش و ارزیابی عملکرد 2 - 1 - 7 - 1 روش الگوي تحليل سلسله مراتبي ( AHP ) 2 - 1 - 7 - 2 روش ارزيابي متوازن ( BSC ) 2 - 1 - 7 - 3 تحليل پوششي داده ها ( DEA ) 2 - 1 - 7 - 4 فرآيند الگو برداري ( Benchmarking ) 2 - 1 - 7 - 5 روش ابزار پیاده سازی پیشرفته کسب و کار AMBITE )) 2 - 1 - 7 - 6 مدل بالدریچ 2 - 1 - 8 مفهوم عملکرد از دیدگاه های مختلف 2 - 1 - 9 مفهوم عملكرد در بانك پیشینه تحقیق تحقیق های انجام شده بررسي پيشينه موضوع از ديدگاه تحقيقات محققان داخلي و خارجي منابع منابع فارسی منابع انگلیسی عملکرد مالی مقدمه هرسازمان به منظور آگاهي از ميزان مطلوبيت و مرغوبيت فعاليت هاي خود به ويژه در محيط هاي پيچيده و پويا ، نياز مبرم به سيستم ارزيابي عملكرد دارد . فقدان سيستم ارزيابي عملكرد در يك سازمان به معناي عدم برقراري ارتباط بامحيط درون و برون سازمان تلقي مي شود كه پيامد آن كهولت و در نهايت مرگ سازمان است . مسائل مربوط به اندازه گیری عملکرد به منظور توجه بیشتر به سازمان در جهت تحقق اهداف سازمانی می باشد , 2004 , P . 243 ) Ittner & Cavalluzzo ). بانك ها نيز همانند سايرسازمان ها در ايران براي ارايه خدمات متنوع تر ، سريع تر و مدرن تر و امكان رقابت وادامه حيات درموج گسترده اطلاع رساني وتوسعه خدمات ويژه بانكي ، نيازمند ارزيابي عملكرد مستمر شعب خود هستند . براساس شواهد و مدارك مستند روش هاي موجود ارزيابي عملكرد شعب بانك ها اغلب تجربي و فاقد پشتوانه محكم علمي بوده و به دليل استاندارد نبودن اين روش ها ، نتايج آن در بانك هاي مختلف با يكديگر قابل مقايسه نيستند و همچنين روش هاي موجود در قريب به اتفاق موارد صرفاً خروجي بانك را ملاك ارزيابي عملكرد قرار داده و كمتر به مقايسه ي نسبت خروجي ها به ورودي هاي شعب پرداخته مي شود . به طور مثال در اغلب شعب بانك ها و مؤسسات مالي و اعتباري بر اساس خروجي هاي شعب كه شامل منابع ، مصارف ، خدمات ، مطالبات معوق و سود و زيان است ارزيابي عملكرد شعب را انجام مي دادند ، اما در دهه ي اخير و با ورود بانك هاي خصوصي به اين حوزه ، رقابت در صنعت بانكداري متبلور شده است ؛ به گونه اي كه بانك هاي دولتي در ادوار مشخص نسبت به پايش عملكرد خود اقدام تا ضمن بهره برداري از تكنولوژي

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 817 مشاهده

کد فایل:35402

انتشار در:۱۳۹۹/۱/۵

حجم فایل ها:475.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 50

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط