پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی و مدیریت منسجم خدمات در صنعت بیمه

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
بخش اول : بازاریابی 17 2 - 1 ) مقدمه 18 2 - 2 ) تعریف بازاریابی 18 2 - 3 ) مدیریت بازاریابی 19 2 - 4 ) فلسفه های بازاریابی 20 2 - 4 - 1 ) دیدگاه مبتنی بر تولید 20 2 - 4 - 2 ) دیدگاه مبتنی بر محصول 21 2 - 4 - 4 ) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی 22 2 - 4 - 5 ) دیدگاه مبتنی بر بازاریابی اجتماعی ( حفظ محیط زیست ) 24 2 - 5 ) ابعاد گوناگون بازاریابی 24 2 - 5 - 1 ) بازارگرایی 24 2 - 5 - 2 ) بازارشناسی 25 2 - 5 - 3 ) بازاریابی 25 2 - 5 - 4 ) بازارسازی 25 2 - 5 - 5 ) بازار گردی 25 2 - 5 - 6 ) بازارسنجی 25 2 - 5 - 7 ) بازارداری 26 2 - 5 - 8 ) بازار گرمی 26 2 - 5 - 9 ) بازارگردانی 26 2 - 6 ) دلایل مطرح شدن و پیشرفت بازاریابی 26 2 - 6 - 1 ) افزایش تولیدات 26 2 - 6 - 2 ) پراکندگی جغرافیایی صنایع و بازارهای مصرف 26 2 - 6 - 3 ) وجود رقابت 27 2 - 7 ) انواع بازاریابی 27 2 - 7 - 1 ) بازاریابی خود ( شخصی ) 27 2 - 7 - 2 ) بازاریابی سازمان 27 2 - 7 - 3 ) بازاریابی مکان 28 2 - 7 - 4 ) بازاریابی ایده 28 2 - 7 - 5 ) بازاریابی خدمات 28 2 - 8 ) بازاریابی خدمات در مقابل بازاریابی کالاهای فیزیکی 29 2 - 9 ) تفاوت های اساسی بین کالا و خدمات 29 2 - 9 - 1 ) غیر قابل لمس بودن 29 2 - 9 - 2 ) تفکیک ناپذیر بودن 30 2 - 9 - 3 ) نامتجانس بودن 30 2 - 9 - 4 ) فناپذیر بودن 30 2 - 9 - 5 ) مشتریان مالکیت خدمات را به دست نمی آورند 30 2 - 9 - 6 ) فرآورده های خدماتی به عنوان عملکردهای نامحسوس 31 2 - 9 - 7 ) مشارکت بیشتر مشتری در فرآیند تولید 31 2 - 9 - 8 ) اشخاص به عنوان بخشی از تولید 31 2 - 9 - 9 ) تغییرپذیری بیشتر در داده ها و ستاده های عملیاتی 31 2 - 9 - 10 ) ارزشیابی اکثر خدمات برای مشتریان مشکل تر است 32 2 - 9 - 11 ) غیر قابل

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 851 مشاهده

کد فایل:35426

انتشار در:۱۳۹۹/۱/۵

حجم فایل ها:504.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 66

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط