پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات دینی

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
مقدمه : 9 تعریف تبلیغات : 10 تعريف تبليغ در كتب مرجع : 12 اصول نظري تبليغ : 13 تاريخچه تبليغات : 14 الف . تبليغات نخستين : 15 ب . تبليغات چاپي اوليه : 15 ج . پيدايش تبليغات نوين : 16 د . موسسه هاي تبليغاتي نوين : 18 ه . رسانه الكترونيك : 18 كاركردهاي اجتماعي تبليغات : 19 انواع تبليغات : 20 الف . تقسیم بندی تبلیغات برمبناهای مختلف : 21 ب . تبلیغات محلی : 21 ج . تبلیغات ملی : 21 د . تبلیغات بین المللی – جهانی : 21 انواع نقش هاي تبليغات : 24 شيوه هاي تبليغات : 25 الف . اقدام مستقیم : 25 ب . اقدام غیر مستقیم : 25 دین : 25 تبلیغ دینی :............................................................................................................... 31 ویژگی های تبلیغ دینی :................................................................................................. 32 تعريف فرهنگ :........................................................................................................ 33 تاريخچه فرهنگ :....................................................................................................... 34 - الف . مرحله اول : 35 - ب . مرحله دوم : 35 - ج . مرحله سوم : 35 ويژگي هاي فرهنگ : 35 سياست گذاري فرهنگي :............................................................................................. 37 جايگاه سياست گذاري فرهنگي در نظام جمهوري اسلامي :............................................. 39 چارچوب نظری پژوهش :........................................................................................ 40 الف . الگوهای سیاست گذاری فرهنگی : 40 ب . الگوی آرمان شهرگرایی : 40 ج . الگوی راهبردی : 43 د . الگوی توسعه گرا : 43 ارتباط دین و فرهنگ : 44 الف ) نسبت دين اسلام و فرهنگ با رويكرد مصداق گرايي : 45 ب ) نسبت دين و فرهنگ با رويكرد كاركردگرايي : 46 قلمرو دين و فرهنگ : 47 مقدمه : در گذشته آگهي تنها به منظور اعلان يا مطلع كردن عامه مردم به كار مي رفت كه به اشكال مختلف از جمله « جارزدن » در اماكن عمومي ، « نصب اعلانات دولتي » در معابر و يا « چاپ آگهي » در مطبوعات ، در تاريخ ضبط شده است . در دنياي امروز كه عصر توليد انبوه و مصرف نام گرفته ، بخش مهمي از هدف تبليغات ، مطلع كردن مردم از تازه هاي توليد است و تبليغات ، كوششي كم و بيش نظامند براي تحت تأثير قرار دادن عقايد ، نگرشها و يا رفتارهاي ديگران با استفاده از نمادهايي چون كلمات ، اشارات ، پلاكاردها ، بناهاي يادبود ، موسيقي ، لباس ، آرايش مو ، نشانه ها ، طرح هاي روي سكه ها ، تمبرهاي پستي و نظاير آنهاست . وجه تمايز عمده تبليغات با گفت و گوهاي معمولي و تبادل آزادانه عقايد ، تأكيد به نسبت بالا بر هدفمندي و قابليت نفوذ فعاليتهاي

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 658 مشاهده

کد فایل:35452

انتشار در:۱۳۹۹/۱/۵

حجم فایل ها:109.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 47

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط