دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و آموزش کارکنان (فصل دوم پایان نامه)

دسته بندي : علوم اجتماعی
مقدمه ......................................................................................................................................................... 14 2 - 1 بخش اول : آموزش ......................................................................................................................................... 15 2 - 1 - 1تعریف آموزش .. 15 2 - 1 - 2 آموزش کارکنان 16 2 - 1 - 3 تاریخچه آموزش کارکنان 17 2 - 1 - 4 اصول آموزش کارکنان 20 2 - 1 - 5 یادگیری و نظریه های یادگیری 21 2 - 1 - 5 - 1روش رفتار گرایی .................................................................................................................................... 22 2 - 1 - 5 - 2 روش شناخت ........................................................................................................................................ 23 2 - 1 - 5 - 3 روش معرفت پذیری اجتماعی .............................................................................................................. 23 2 - 1 - 6 آموزش در اسلام . 24 2 - 1 - 7 یادگیری سازمانی 26 2 - 1 - 8 اهمیت و لزوم آموزش کارکنان 27 2 - 1 - 9 مراحل برنامه ریزی آموزش در سازمان ها .. 28 2 - 1 - 9 - 1مرحله اول تعیین نیازهای آموزشی . 29 2 - 1 - 9 - 2مرحله دوم تدوین برنامه های آموزشی .......... 30 2 - 1 - 9 - 3 مرحله سوم اجرای برنامه های آموزشی ............................................................................................... 30 2 - 1 - 9 - 4مرحله چهارم ارزشیابی و برنامه های آموزشی ...................................................................................... 31 2 - 1 - 10آموزش ضمن خدمت . 31 2 - 1 - 11 اهداف آموزش ضمن خدمت . 33 2 - 1 - 12 مدل های گوناگون از مراحل و فرآیندهای آموزش ... 34 2 - 1 - 12 - 1مدل ساده و خطی ................................................................................................................................. 34 2 - 1 - 12 - 2 مدل T . D . L . B .................................................................................................................................. 35 2 - 1 - 12 - 3مدل پارکر ............................................................................................................................................. 37 2 - 1 - 12 - 4 مدل رویکرد سیستمی به آموزش ......................................................................................................... 37 2 - 1 - 12 - 5مدل مبتنی بر تحول پذیر بودن سازمان ................................................................................................. 37 2 - 1 - 13 نیاز سنجی آموزشی 39 2 - 1 - 14 تعیین اهداف ............ 40 2 - 1 - 15 محتوای برنامه درسی آموزش کارکنان 41 2 - 1 - 16 اصول سازماندهی محتوای آموزشی 42 2 - 1 - 17 روش های آموزش کارکنان 43 2 - 1 - 17 - 1 روش های آموزش گروهی ................................................................................................................ 43 2 - 1 - 17 - 2روش های آموزش فردی .................................................................................................................... 44 2 - 1 - 17 - 3 روش های مختلف آموزش و بهسازی منابع انسانی .......................................................................... 45 2 - 1 - 17 - 3 - 1انواع آموزش های شبیه سازی ........................................................................................................ 48 2 - 1 - 18 اجرای برنامه های آموزش کارکنان 49 2 - 1 - 19 شرایط امکانات اجرایی دوره 50 2 - 1 - 20 ارزشیابی آموزش 50 2 -

دسته بندی: علوم اجتماعی

تعداد مشاهده: 919 مشاهده

کد فایل:37113

انتشار در:۱۳۹۹/۱/۲۱

حجم فایل ها:203.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 57

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط