فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری

دسته بندي : علوم اجتماعی
2 - 1 ) مقدمه 17 2 - 2 ) تعریف گردشگری 19 2 - 3 ) انواع گردشگری 20 2 - 3 - 1 ) اکوتوریسم 21 2 - 3 - 2 ) گردشگری فرهنگی 21 2 - 3 - 3 ) گردشگری تجاری 22 2 - 3 - 4 ) سفر به روستاها 22 2 - 3 - 5 ) گردشگری مذهبی و زیارتی 23 2 - 3 - 6 ) سفرهای حادثه جویی 23 2 - 3 - 7 ) گردشگری سلامت 24 2 - 3 - 8 ) گردشگری ورزشی 24 2 - 4 ) تاریخچه گردشگری در جهان 25 2 - 6 ) معرفی استان گیلان 31 2 - 6 - 1 ) سابقه تاریخی 31 2 - 6 - 2 ) گیلانگردی یا گردشگری در استان گیلان 32 2 - 6 - 3 ) جاذبه‌های گردشگری گیلان 35 2 - 6 - 3 - 1 ) تنوع جاذبه‌هاي گردشگري در گيلان 35 2 - 7 ) گردشگری و اهمیت آن 40 2 - 8 ) عناصر صنعت گردشگری 41 2 - 9 ) مزایای ناشی از صنعت گردشگری 43 2 - 10 ) اقتصاد و گردشگری 44 2 - 10 - 1 ) تغییر اقتصادی 46 2 - 10 - 1 - 1 ) اشتغال 46 2 - 10 - 1 - 2 ) درآمدزایی 47 2 - 10 - 1 - 3 ) احیا و تنوع اقتصادی 48 2 - 10 - 2 ) اثرات اقتصادی توسعه گردشگری 49 2 - 11 ) عوامل و محرك‌هاي تأثيرگذار در رفتار گردشگران 50 2 - 12 ) ویژگی‌های جمعیت شناختی و ارتباط آنها با نیات رفتاری ، رضایت مشتری ، کیفیت خدمات ، ارزش درک شده و تصویر 55 2 - 13 ) واکنش‌های رفتاری 56 2 - 13 - 1 ) قصد بازدید مجدد 62 2 - 13 - 2 ) توصیه به دیگران 63 2 - 14 ) ویژگی‌های مقصد گردشگری 64 2 - 15 ) کیفیت خدمات درک شده 67 2 - 16 ) ارزش درک شده 71 2 - 17 ) رضایت 74 2 - 18 ) ارتباط بین سازه‌های مربوط به نیات رفتاری 80 2 - 18 - 1 ) ارتباط بین نیات رفتاری ، رضایت مشتری ، کیفیت خدمات و ارزش درک شده 80 2 - 18 - 2 ) ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری 81 2 - 18 - 3 ) ارتباط بین ارزش درک شده ، کیفیت خدمات و رضایت مشتری 82 2 - 18 - 4 ) ارتباط بین تصویر ، کیفیت خدمات و رضایت مشتری

دسته بندی: علوم اجتماعی

تعداد مشاهده: 653 مشاهده

کد فایل:37138

انتشار در:۱۳۹۹/۱/۲۱

حجم فایل ها:936.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 90

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط