مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
2 - 1 - مقدمه 9 2 - 2 - مفاهیم مرتبط به بازار محصول 10 2 - 2 - 1 - ساختار بازار 10 2 - 2 - 2 - انواع بازار از نظر درجه رقابت 10 2 - 2 - 2 - 1 - بازار رقابت کامل 10 2 - 2 - 2 - 2 - بازار انحصار کامل 11 2 - 2 - 2 - 3 - بازار انحصار چند جانبه 12 2 - 2 - 2 - 4 - رقابت کورنو 13 2 - 2 - 2 - 5 - رقابت برتراند 13 2 - 2 - 2 - 6 - وضعیت تبانی در بازار چند قطبی 14 2 - 2 - 2 - 7 - وضعیت رهبر و پیرو 14 2 - 2 - 2 - 8 - وضعیت جنگ قیمت 14 2 - 2 - 3 - بازار رقابت انحصاری 14 2 - 2 - 4 - تمرکز بازار 15 2 - 2 - 5 - قدرت بازار 16 2 - 2 - 6 - شاخص‌های قدرت بازار 17 2 - 2 - 6 - 1 - شاخص لرنر 17 2 - 2 - 6 - 2 - شاخص هر فیندال - هیرشمن 17 2 - 2 - 6 - 3 - کیو توبین 18 2 - 2 - 6 - 4 - شاخص بون 19 2 - 2 - 7 - جايگاه رقابتي محصول 20 2 - 2 - 7 - 1 - استراتژي وخط مشي تعيين جايگاه 22 2 - 2 - 7 - 2 - تجزيه و تحليل و تعيين جايگاه رقابتي محصول 22 2 - 3 - تبليغات 23 2 - 3 - 1 - مفاهيم و تعاريف تبليغات 24 2 - 3 - 2 - تبليغات و بازاريابي 26 2 - 3 - 3 - ارتباط بين رفتار خريدار ، بازارايابي و تبليغات 27 2 - 3 - 4 - مخارج تبلیغات و ارزش بازار 29 2 - 3 - 5 - تأثير تبليغات بر ارزش ويژه نام و نشان تجاري 33 2 - 3 - 6 - تبليغ اينترنتي 37 2 - 3 - 6 - 1 - روش هاي تبليغ اينترنتي 38 2 - 3 - 7 - نگرش نسبت به تبليغات 39 2 - 3 - 8 - بازدهی بازاریابی و تبلیغات 39 2 - 3 - 9 - شدت تبلیغات و سودآوري 40 2 - 3 - 9 - 1 - شدت تبلیغات و فروش 41 2 - 3 - 10 - روش هاي ارزیابی اثربخشی تبلیغات 41 2 - 3 - 10 - 1 - سلسه مراتب تأثیرات 42 2 -

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 883 مشاهده

کد فایل:37763

انتشار در:۱۳۹۹/۲/۱۱

حجم فایل ها:223.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 60

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط