مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
2 - 1 - بازاریابی 9 2 - 1 - 1 - بازاریابی و تبلیغات 9 2 - 1 - 2 - ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات 12 2 - 2 - تبلیغات 13 2 - 2 - 1 - اهمیت تبلیغات 13 2 - 2 - 2 - تاریخچه شکل گیری تبلیغات 15 2 - 2 - 2 - 1 - تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران 17 2 - 2 - 3 - برنامه تبلیغاتی 18 2 - 2 - 3 - 1 - اهداف تبليغ 18 2 - 2 - 3 - 2 - بودجه ‎ بندی تبلیغ 19 2 - 2 - 3 - 3 - پیام تبلیغ 20 2 - 2 - 3 - 4 - انتخاب رسانه 21 2 - 2 - 3 - 5 - ارزیابی تبلیغ 22 2 - 2 - 4 - رسانه ‎ های ( ابزار ) تبلیغاتی 22 2 - 2 - 4 - 1 - تلویزیون 22 2 - 2 - 4 - 2 - رادیو 23 2 - 2 - 4 - 3 - تبلیغات چاپی 24 2 - 2 - 4 - 4 - روزنامه 24 2 - 2 - 4 - 5 - مجله 25 2 - 2 - 4 - 6 - بروشور 26 2 - 2 - 4 - 7 - پوستر 26 2 - 2 - 4 - 8 - تبلیغات محیطی 26 2 - 2 - 4 - 8 - 1 - تبلیغات فضای باز 26 2 - 2 - 4 - 8 - 2 - تبلیغات در محل خرید 27 2 - 2 - 4 - 9 - تبلیغات اینترنتی 28 2 - 2 - 5 - تبلیغات و اینترنت 28 2 - 2 - 5 - 1 - تبلیغات اینترنتی 28 2 - 2 - 5 - 2 - اینترنت 29 2 - 2 - 5 - 3 - اینترنت و آمیخته ترفیع 31 2 - 2 - 5 - 4 - جایگاه اینترنت در تبلیغات 31 2 - 2 - 5 - 5 - مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی 33 2 - 2 - 5 - 6 - مزایای اینترنت 33 2 - 2 - 5 - 7 - علل استفاده از تبلیغات اینترنتی 35 2 - 2 - 5 - 8 - درآمد ‎ های حاصل از تبلیغات اینترنتی 36 2 - 2 - 5 - 9 - مزایای تبلیغات اینترنتی 38 2 - 2 - 5 - 10 - معایب تبلیغات در اینترنت 42 2 - 2 - 6 - روش ‎ های تبلیغات اینترنتی 44 2 - 2 - 6 -

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 955 مشاهده

کد فایل:37774

انتشار در:۱۳۹۹/۲/۱۱

حجم فایل ها:310.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 64

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط