مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
- 1 بخش اول : کانال توزیع 9 2 - 1 - 1 مقدمه 9 2 - 1 - 2 - مفهوم فروش و بازاریابی 10 2 - 1 - 3 : آمیخته بازاریابی 11 2 - 1 - 3 - 1 : تعیین بازار هدف 11 2 - 1 - 3 - 2 : محصول 11 2 - 1 - 3 - 2 - 1 : کیفیت 12 2 - 1 - 3 - 2 - 2 : طرح محصول 12 2 - 1 - 3 - 2 - 3 : ویژگی ها 13 2 - 1 - 3 - 2 - 4 : نام تجاری 13 2 - 1 - 3 - 2 - 5 : بسته بندی 13 2 - 1 - 3 - 2 - 6 : اندازه 14 2 - 1 - 3 - 2 - 7 : خدمات 14 2 - 1 - 3 - 2 - 8 : تضمین نامه : 15 2 - 1 - 3 - 3 : ارتقاء : 15 2 - 1 - 3 - 3 – 1 : ارتقاء فروش 15 2 - 1 - 3 - 3 - 2 : تبلیغات 16 2 - 1 - 3 - 3 – 3 : فروش شخصی 18 2 - 1 - 3 - 3 – 4 : روابط عمومی 18 2 - 1 - 3 - 3 – 5 : بازاریابی مستقیم 18 2 - 1 - 3 - 3 – 6 : عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع 19 2 - 1 - 3 - 3 – 7 : انتخاب یک روش ارتقایی 19 2 - 1 - 3 - 4 : قیمت 19 2 - 1 - 4 : توزیع 20 2 - 1 - 5 : کانال توزیع 21 2 - 1 - 4 - 1 : وظیفه کانال توزیع 22 2 - 1 - 4 - 2 : تضاد کانال 23 2 - 1 - 4 - 3 : کانالهای اصلی توزیع 23 2 - 1 - 4 - 3 - 1 : کانالهای توزیع در پخش کالاها 23 2 - 1 - 5 : واسطه های بازاریابی 26 2 - 1 - 5 - 1 : چرا از واسطه ها استفاده می کنیم ؟ 26 2 - 1 - 5 - 2 : طبقه بندی واسطه ها 28 2 - 1 - 5 - 2 - 1 : خرده فروشی ها 28 2 - 1 - 5 - 2 - 1 - 1 : انواع خرده فروشی 29 2 - 1 - 5 - 1 - 1 - 2 : خرده فروشی غیر فروشگاهی

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1083 مشاهده

کد فایل:37780

انتشار در:۱۳۹۹/۲/۱۱

حجم فایل ها:250.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 66

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط