مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
فصل دوم : ادبیات تحقیق 2 - 1 . مقدمه 17 2 - 2 . ادبیات تحقیق 18 2 - 2 - 1 . توفیق در تجارت 18 2 - 2 - 2 . انواع هوش چندگانه کدامند ؟ 19 2 - 2 - 2 - 1 . هوش دیداری - فضایی 19 2 - 2 - 2 - 2 . هوش کلامی - زبانی 19 2 - 2 - 2 - 3 . هوش منطقی - ریاضی 19 2 - 2 - 2 - 4 . هوش بدنی - جنبشی 20 2 - 2 - 2 - 5 . هوش موسیقی - ریتمیک 20 2 - 2 - 2 - 6 . هوش درون فردی 20 2 - 2 - 2 - 7 . هوش برون فردی ( فرا فردی ) 21 فهرست مطالب عنوان صفحه 2 - 2 - 2 - 8 . سایر ابعاد هوش 21 2 - 2 - 3 . هوش هیجانی 23 2 - 2 - 3 - 1 . تعریف هوش هیجانی 24 2 - 2 - 3 - 2 . تعریف هوش هیجانی در تجارت 25 2 - 2 - 3 - 3 . ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی گلمن 27 2 - 2 - 3 - 3 - 1 . خود آگاهی 27 2 - 2 - 3 - 3 - 2 . خود انگیزشی 28 2 - 2 - 3 - 3 - 3 . خود مدیریتی 28 2 - 2 - 3 - 3 - 4 . آگاهی‌های اجتماعی 29 2 - 2 - 3 - 3 - 5 . نیاز روز افزون به تیمهای کاری 29 2 - 2 - 3 - 3 - 6 . مدیریت روابط ( مهارت‌های اجتماعی ) 30 2 - 2 - 3 - 4 . معیارهای هوش هیجانی 32 2 - 2 - 3 - 5 . معیارهای هوش هیجانی در سطح تیمی 32 2 - 2 - 3 - 6 . هوش هیجانی و بازاریابی 33 2 - 2 - 3 - 7 . هوش هیجانی و مدیریت بازار 34 2 - 2 - 3 - 8 . هوش هیجانی و رفتار سیاسی 36 2 - 2 - 3 - 9 . هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار و تحولی در مدیریت بازاریابی 36 2 - 2 - 3 - 10 . دیدگاه‌های جدید در زمینه مدیریت تجاری 37 2 - 2 - 3 - 11 . هوش هیجانی و مدیریت بازار 38 2 - 2 - 3 - 12 . هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار 39 2

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 793 مشاهده

کد فایل:37822

انتشار در:۱۳۹۹/۲/۱۵

حجم فایل ها:262.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 67

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط