مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
   بخش اول   23  1 - 2 - مقدمه   24  2 - 2 - سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی   24  2 - 2 - 1 - رویکرد معامله ای ( سنتی )   24  2 - 2 - 2 - رویکرد بازاریابی رابطه مند   25  2 - 2 - 2 - 1 - استراتژی های بازاریابی رابطه مند   26  2 - 2 - 3 - رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری   27  2 - 3 - ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان   33  2 - 3 - 1 - وفاداری   34  2 - 3 - 2 - اهمیت وفاداری   35  2 - 3 - 4 - توسعه وفاداری مشتریان   36  2 - 3 - 5 - مزایای حاصل از وفاداری مشتریان   37  2 - 4 - رضایت مشتری   44  2 - 5 - تعاریف اعتماد   45  2 - 5 - 1 - دیدگاه های مختلف به اعتماد   46  2 - 5 - 2 - اعتماد در بخش خدمات   46  2 - 6 - ارزش مشتری   52  2 - 7 - ریسک ادراک شده   53  2 - 7 - 1 - ابعاد مختلف ریسک   54  2 - 8 - دانش مشتری   58  2 - 9 - هزینه های تعویض   59  2 - 9 - 1 - انواع هزینه های تعویض   61  2 - 10 - روابط مستمر   63  2 - 11 - سهولت در خرید   64  2 - 12 - تکرار مصرف   64  2 - 13 - قطعیت   65  2 - 14 - ادارک مشتری از کیفیت خدمات   66  2 - 14 - 1خدمت   66  2 - 14 - 2 - کیفیت خدمات   70  2 - 14 - 2 - 1 - ابعاد و عوامل کیفیت خدمات   71  2 - 14 - 2 - 2 - اندازه گیری کیفیت خدمات   72  بخش دوم : پیشینه تحقیق   2 - 1 - مقدمه از آغاز دهۀ 1990 بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت بهترین استراتژی برای سازمانها مشتری مداری است به عبارت دیگر اساس سازمانها مشتری است . امروزه در بازارهای رقابتی سازمانها موظفند خواسته ها ، تمایلات مشتریان خود را درک کنند و رضایت خاطر مشتریانشان را فراهم کنند . امروزه بازاریابی در سیر تکاملی خود در مرحله ای قرار دارد که بازار پایان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 822 مشاهده

کد فایل:37896

انتشار در:۱۳۹۹/۲/۲۴

حجم فایل ها:397.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 58

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط