مبانی نظری و پیشینه تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
عناصر آمیخته بازاریابی 4p فهرست مطالب : بازاریابی چیست ؟ جدول 2 - 1 عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در فرایند بازاریابی 2 - 2 - بازاریابی بین المللی 2 - 3 - تعریف محصول5 - اعتبار مصرف کننده 6 - تعمیر و نگهداری 7 - آب و هوا 8 - اندازه محصول 9 - تأمین انرژی 10 - وجود سایر کالاها 11 - مواد خام 12 - ذوق و سلیقه مصرف کننده 13 - عادتهای مصرف 14 - نفوذ دولت 15 - تاریخچه شرکت و عملیات آن 2 - 5 - برنامه ریزی محصول برای بازارهای بین المللی 2 - 6 - کاربردهای محصول و تغییر موضع آن 2 - 7 - بسته بندی 2 - 7 - 1 - نوشته های مندرج در بسته بندی 1 - زبان 2 - قوانین و مقررات 3 - اطلاعات مربوط به مصرف کننده 2 - 8 - سیاست های ضمانت و خدمت 2 - 9 - ضمانت کالا 2 - 10 - خدمات کالا منحنی عمر کالا شکل 2 - 1 - سه سطح مختلف محصول 2 - 4 - عوامل موثر در تطبیق کالاها با بازارهای گوناگون 1 - سطح مهارت فنی 2 - هزینه نیروی انسانی 3 - سطح بیسوادی 4 - سطح درآمد شکل 2 - 2 : فروش و سود در منحنی عمر کالا از تولد تا مرگ 2 - 11 - 1 - منحنی عمر محصول در تجارت بین المللی 2 - 12 - استراتژیهای طراحی و ساخت 2 - 13 - طراحی و ساخت محصولات برای بازارهای جهانی 2 - 13 - 1 ایجاد ایده برای محصول جدید 2 - 13 - 2 - غربال ایده ها 2 - 13 - 3 - پروراندن ایده و آزمایش آن 2 - 13 - 4 - آزمایش ایده های پرورانده شده 2 - 13 - 5 - ایجاد استراتژی بازاریابی 2 - 13 - 6 - تجزیه و تحلیل بازرگانی 2 - 13 - 7 طراحی و ساخت محصول 2 - 13 - 8 آزمایش بازار یابی 2 - 13 - 9 تجاری کردن محصول شکل 2 - 3 : مراحل عمده در ایجاد محصول 2 - 14 - قیمت 2 - 14 - 1 - عوامل داخلی شرکت 2 - 14 - 1 - 1 - اهداف شرکت 2 - 14 - 1 - 2 - تاثیر هزینه بر قیمت 2 - 14 - 1 - 3 - هزینه حمل و نقل 2 - 14 - 1 - 4 - عوارض گمرکی 2 - 14 - 1 - 5 - هزینه تولید محلی 2 - 14 - 1 - 6 - مخارج کانال توزیع 2 - 14 - 2 - عوامل بازار و محصول

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 875 مشاهده

کد فایل:37922

انتشار در:۱۳۹۹/۲/۲۴

حجم فایل ها:526.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 65

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط