مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان ، بازاریابی رابطه مند ، وفاداری مشتری فصل دوم : ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق مقدمه 13 بخش اول : بازاریابی رابطهمند 2 - 1 - 1 ) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطهمند 15 2 - 1 - 2 ) اهمیت بازاریابی رابطهمند 16 2 - 1 - 3 ) مدلهای بازاریابی رابطهمند 17 2 - 1 - 4 ) ابعاد بازاریابی رابطهمند 20 2 - 1 - 5 ) بازاریابی رابطهمند در سطح جهانی 23 بخش دوم : ارتباطات دهان به دهان 2 - 2 - 1 ) تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان 26 2 - 2 - 2 ) انواع ارتباطات 28 2 - 2 - 3 ) اهمیت ارتباطات دهان به دهان 29 2 - 2 - 4 ) انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان 31 2 - 2 - 5 ) روشهای بهبود ارتباطات دهان به دهان 34 2 - 2 - 6 ) عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار ان 35 بخش سوم : وفاداری مشتری 2 - 3 - 1 ) تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتری 39 2 - 3 - 2 ) انواع وفاداری مشتری 41 2 - 3 - 3 ) عوامل موثر بر وفاداری مشتری و آثار آن 43 2 - 3 - 4 ) روشهای توسعه وفاداری مشتری 46 بخش چهارم : پیشینه مطالعاتی تحقیق 2 - 4 - 1 ) پیشینه مطالعاتی در داخل کشور 49 2 - 4 - 2 ) پیشینه مطالعاتی در خارج از کشور 53 2 - 5 ) نتیجهگیری 62 مقدمه يكي از ويژگيهاي اغلب بازارهاي امروز ، رقابتي شدن فزاينده آنها است . اين رقابتي شدن به معني نياز به داشتن مزيت رقابتي قابل توجه است كه سبب بقاي شركت در بازار میشود و دستيابي به چنين مزيت رقابتي نيز بدون وجود دانش مناسب و پياده سازي استراتژيها و به كارگيري روشهاي بازايابي مؤثر و كارا ممكن نيست به طور طبيعي در چنين شرايطي روشهاي بازاريابي سنتي براي دستيابي به مزيتهاي رقابتي و حفظ آنها كافي نيستند و روشهاي نوين بازاريابي مورد نياز هستند . با استفاده از رويكرد بازاريابي رابطه مند ضمن ايجاد رابطه بلند مدت با مشتري ، ميتوان فعاليتهايي را كه از ديد مشتري مهم و ارزشزا ميباشند را شناسايي ، تقويت و بهبود بخشيد و مشتريان بيشتري را جذب و به سازمان وفادار ساخت . بدين ترتيب سازمانها ضمن بهره برداري از مزاياي وفاداری مشتري ميتوانند موقعيت خود را در اين بازار رقابتي بهبود بخشند ( جلالی گرگان و مهرانی ، 58 : 1392 ). ارتباطات دهان به دهان قدرتمندترین روش ارتباطات انسانی است و پیام تبلیغاتی مثبت شرکتها یا سازمانها بدون هیچ هزینهای از فردی به فرد دیگر منتقل میشود . این عمل با استفاده از

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 902 مشاهده

کد فایل:38171

انتشار در:۱۳۹۹/۳/۳

حجم فایل ها:169.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 63

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط