مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری فصل دوم : مطالعه سوابق وادبيات موضوع ٢ ) مقدمه ..................................................................................................................................... ٦ - ١ ٢ ) تحقيقات پيشين .................................................................................................................. ٦ - ٢ ٢ ) تحقيقات داخلي .................................................................................................... ٦ - ٢ - ١ ٢ ) تحقيقات خارجي ................................................................................................. ١٩ - ٢ - ٢ ٢ ) پيشينه نظري ........................................................................................................................ ٢٧ - ٣ ٢ ) تعريف رضايتمندي مشتري ............................................................................. ٢٨ - ٣ - ١ ٢ ) نظريات جامعه شناسي ...................................................................................... ٣١ - ٣ - ٢ ٢ ) نظريه مبادله .................................................................................... ٣١ - ٣ - ٢ - ١ ٢ ) نظريه شبكه اي مبادله ................................................................. ٣٥ - ٣ - ٢ - ٢ ٢ ) نظريات احساسات .......................................................................... ٣٩ - ٣ - ٢ - ٣ ٢ ) مدل هاي اندازه گيري رضايت مشتري ....................................................................................... ٤٢ - ٣ - ٣ ٢ ) مدل سوئدي ............................................................................................................. ٤٥ - ٣ - ٣ - ١ ٢ ) مدل آمريكايي .......................................................................................................... ٤٦ - ٣ - ٣ - ٢ ٢ ) مدل اروپايي .............................................................................................................. ٤٨ - ٣ - ٣ - ٣ ٢ ) مدل مالزي ................................................................................................................ ٤٨ - ٣ - ٣ - ٤ ٢ ) چار چوب نظري تحقيق ......................................................................................................................... ٤٩ - ٤ ٤ ) تعريف متغير هاي تحقيق ...................................................................................................................... ٥٤ صل دوم : مطالعه سوابق و ادبیات موضوع 2 - 1 ) مقدمه : بررسی ادبیات تحقیق چه در حوزه منابع نظري و چه از میان پژوهشهاي انجام شده میتواند محقق را در تدوین راهکارهاي مناسب پژوهش یاري کند . از دیدگاه اثباتی علم خاصیت انباشتی دارد یعنی تحقیقات معتبر هر یک گوشه یا ابعادي از واقعیت را نشان میدهند و با کنار هم گذاشتن این تحقیقات و نظریه پردازیها میتوان تصویر کاملی از واقعیت بدست آورد . بعلاوه استفاده از تجربیات دیگران براي هموار کردن مسیر ناهموار پژوهش شرط عقل است . لذا در هر پژوهشبخصوص ، بخش بررسی ادبیات تحقیق یکی از بخشهاي ضروري و با اهمیت و راهگشا است . انجام « منابع نظري » و « تحقیقات پیشین » لذا در این فصل ادبیات تحقیق در دو بخش داده شده تا در تدوین چارچوب نظري این پژوهشبتوان با دید بازتر و فهم روشنتر عمل کرد . 2 - 2 ) تحقیقات پیشین : درخصوص رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع ادارات و سازمانها تحقیقات بسیاري صورت گرفته که در ذیل به چند مورد از آنها اشاره خواهد شد : 2 - 2 - 1 ) : تحقیقات داخلی : مرکز تحقیقات شرکت پست جمهوري اسلامی ایران در پاییز 1371 یک طرح تحقیقاتی تحت را انجام داده است . « بررسی عملکرد پست در انواع خدمات متعارف ( سنتی ) از دید مشتریان » عنوان این گزارش تحلیلی میدانی در چندین منطقه پستی تهران و شهرستان شوشتر و لنگرود صورت گرفته بررسی و سنجش میزان رضایتمندي یا نارضایتی مشتریان به پست و نحوه » و هدف اصلی گزارش

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 862 مشاهده

کد فایل:38232

انتشار در:۱۳۹۹/۳/۶

حجم فایل ها:134.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 56

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 40,000 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط