پرسشنامه استاندارد بازاریابی(طهماسبی زاده، 1392) داری 5 صفحه وقابل ویرایش وبا فرمت ورد
بازاریابی: بازاریابی یک فرایند اجتماعی- مدیریتی است که به وسیلهی آن، افراد و گروهها، نیازها و خواستههای خود را از طریق تولید، عرضه و مبادلهی کالاهای مفید با دیگران، تأمین میکنند (کاتلر، 1384؛ به نقل از طهماسبی، 1392). تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه در این تحقیق متغیر بازاریابی، توسط پرسشنامه استاندارد مبتنی بر مدل تای توی هین (2006: 106) در چهار بعد اعتماد، تعهد، تضمین و مدیریت ارتباط با مشتری سنجیده شده است.
پرسشنامه دارای فهرست زیر می باشد
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه تحلیل بر اساس مولفه های پرسشنامه • تحلیل ( تفسیر) بر اساس میزان نمره پرسشنامه روایی و پایایی پرسشنامه روایی ابزار جمع آوری داده ها پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها منابع
تعداد مشاهده: 735 مشاهده
کد فایل:40784
انتشار در:۱۳۹۹/۱۰/۱۹
حجم فایل ها:18.3 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 5
فرمت فایل: word
دانلود فایل ورد مبانی نظری تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر قابلیت سودآوری شرکتها
قیمت : 17,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
تحقیق میزان عدم صحت پیش بینی سود شرکتها
قیمت : 40,000 تومان
تحقیق روشهای حسابداری موجودی کالا
تحقیق سیستم اطلاعات حسابداری و محدودیتهای حاکم بر خصوصیات کیفی اطلاعات مالی
قیمت : 45,000 تومان
تحقیق مالیات بر ارزش افزوده
تحقیق بازارمالی و مدلهای تعادلی
تحقیق ارزیابی و نظریه های ارزیابی عملکرد مالی
تحقیق تعریف ومفاهیم وانواع هزینه ها
تحقیق تغییر حسابرس و حاکمیت شرکتی
تحقیق کیفیت اطلاعات مالی و اجتناب مالیاتی
قیمت : 34,000 تومان
پروپوزال اثر ارزش درک شده ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم بازاریابی و فروش (فصل دوم پایان نامه)