پرسشنامه استاندارد بازاریابی(طهماسبی زاده، 1392)

دسته بندي : حسابداری

پرسشنامه استاندارد بازاریابی(طهماسبی زاده، 1392) داری 5 صفحه وقابل ویرایش وبا فرمت ورد

 

بازاریابی: بازاریابی یک فرایند اجتماعی- مدیریتی است که به وسیله‌ی آن، افراد و گروهها، نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله‌ی کالاهای مفید با دیگران، تأمین می‌کنند (کاتلر، 1384؛ به نقل از طهماسبی، 1392).
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
در این تحقیق متغیر بازاریابی، توسط پرسشنامه استاندارد مبتنی بر مدل تای توی هین (2006: 106) در چهار بعد اعتماد، تعهد، تضمین و مدیریت ارتباط با مشتری سنجیده شده است.

 

 

پرسشنامه دارای فهرست زیر می باشد

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه
تحلیل بر اساس مولفه های پرسشنامه
•    تحلیل ( تفسیر) بر اساس میزان نمره پرسشنامه
روایی و پایایی پرسشنامه
روایی ابزار جمع آوری داده ها
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
منابع

 

 

 


دسته بندی: حسابداری

تعداد مشاهده: 609 مشاهده

کد فایل:40784

انتشار در:۱۳۹۹/۱۰/۱۹

حجم فایل ها:18.3 کیلوبایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: word


اشتراک گذاری:
 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط