پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات:

دانلود پرسشنامه با موضوع بازاریابی الکترونیکی بانک،
در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.

 

 

توضیحات:

1-بخش اول پرسش نامه :
از مهمترین مراحل و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی در بانکها، مرحله "ایجاد روابط متقابل و مفید با مشتریان"
می باشد. اهمیت این عامل، بخاطر وابستگی مشتریان به سیستم بانکداری سنتی و آشنایی کمتر آنها با محیط وب
سایت می باشد. این عامل در قالب هفت پارامتر )با عنوان هفت-سی( بیان می شود. این هفت پارامتر عبارتند از :
1-زمینه: طراحی و مکان سایت،2- محتوا: متن، تصویر،صدا و ویدئو، 3-تجارت: توانایی سایت در
انجام تبادالت تجاری،4- جامعه: توانایی سایت در برقراری ارتباط کاربر- کاربر، 5-اتصال: میزان
ارتباط سایت با سایر سایت ها،6- سفارشی سازی: توانایی سایت در ارائه خدمات به کاربران
گوناگون و یا امکان ایجاد تغییر در سایت توسط خود کاربر،7- ارتباطات: میزان توانایی سایت در
برقراری ارتباط سایت- کاربر یا ارتباطات دو طرفه

تعیین درجه اهمیت و اولویت بندی این 7 پارامتر، از مهمترین نیازهای هر سازمانی )و از جمله بانکها( است که
استراتژی رشد بازاریابی الکترونیکی را برگزیده اند. لذا خواهشمند طبق روش شرح داده شده فوق)جدول 1( این 7
عامل را بصورت زوجی در جدول زیر با هم مقایسه نموده خانه مربوطه را ضربدر بزنید :
و . . .


دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 502 مشاهده

کد فایل:43127

انتشار در:۱۳۹۹/۱۱/۲۲

حجم فایل ها:25.8 کیلوبایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 20,000 17,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط