توضیحات:
دانلود پرسشنامه با موضوع بازاریابی الکترونیکی بانک، در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.
1-بخش اول پرسش نامه : از مهمترین مراحل و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی در بانکها، مرحله "ایجاد روابط متقابل و مفید با مشتریان" می باشد. اهمیت این عامل، بخاطر وابستگی مشتریان به سیستم بانکداری سنتی و آشنایی کمتر آنها با محیط وب سایت می باشد. این عامل در قالب هفت پارامتر )با عنوان هفت-سی( بیان می شود. این هفت پارامتر عبارتند از : 1-زمینه: طراحی و مکان سایت،2- محتوا: متن، تصویر،صدا و ویدئو، 3-تجارت: توانایی سایت در انجام تبادالت تجاری،4- جامعه: توانایی سایت در برقراری ارتباط کاربر- کاربر، 5-اتصال: میزان ارتباط سایت با سایر سایت ها،6- سفارشی سازی: توانایی سایت در ارائه خدمات به کاربران گوناگون و یا امکان ایجاد تغییر در سایت توسط خود کاربر،7- ارتباطات: میزان توانایی سایت در برقراری ارتباط سایت- کاربر یا ارتباطات دو طرفه تعیین درجه اهمیت و اولویت بندی این 7 پارامتر، از مهمترین نیازهای هر سازمانی )و از جمله بانکها( است که استراتژی رشد بازاریابی الکترونیکی را برگزیده اند. لذا خواهشمند طبق روش شرح داده شده فوق)جدول 1( این 7 عامل را بصورت زوجی در جدول زیر با هم مقایسه نموده خانه مربوطه را ضربدر بزنید : و . . .
تعداد مشاهده: 626 مشاهده
کد فایل:43127
انتشار در:۱۳۹۹/۱۱/۲۲
حجم فایل ها:25.8 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 7
فرمت فایل: doc
پیشینه و مبانی نظری نگرش های ناکارآمد
قیمت : 19,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پیشینه و مبانی نظری دلسوزی به خود
قیمت : 15,000 تومان
مبانی نظری راهبردهای شناختی تنظیم هیجان
پیشینه و مبانی نظری خودکنترلی
قیمت : 17,000 تومان
پیشینه و مبانی نظری سبک های فرزند پروری
پیشینه و مبانی نظری بهزیستی روانشناختی
پیشینه و مبانی نظری الگوی ارتباطی خانواده
قیمت : 21,000 تومان
پیشینه و مبانی نظری شخصیت جامعه پسند
قیمت : 23,000 تومان
پیشینه و مبانی نظری حساسیت اضطرابی
بررسی رابطه بین روحیه و پیوندجویی (صمیمیت) با رضایت از شغل معلمان زن دوره اول متوسطه آموزش و پرورش
قیمت : 35,000 تومان
پیشینه نظری مثبت اندیشی
قیمت : 30,000 تومان
بررسی رابطه حمایت اجتماعی و سلامت روان در بین دانش آموزان دبیرستان زاهدان
قیمت : 43,000 تومان